Thomann E-Guitar Case ABS Single Cut

Levering ongeveer tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
Basic met een luchtje!
PeterVerdonk 21.01.2020
Basic koffer die absoluut waar voor zijn geld biedt. Enige nadeel is de ontzettend penetrante geur van het binnenmateriaal.

No more gigbags!
Anoniem 10.04.2016
In use now for a few years and still going strong. No broken parts, and it can take quite a beating, protecting your precious axe from harm. Lose the bag, get the case. Won't cost you the world, and worth every penny (or euro)

DD
De Bunker
DR DRE 18.12.2023
Een Dijk Van Een Koffer IJzersterk Het lijkt Wel Een Harnas Een Echte Aanrader Die Ik Niet Kan Missen Voor Mijn Epiphone Gitaren

Thomann E-Guitar Case ABS Single Cu
Anoniem 06.03.2017
Mooie koffer. Is stevig en rederijk ligt.
Vind alleen beetje lomp om mee te lopen.
Had deze gekocht om mijn Vintage V100AFD Paradise goed en veilig in op te bergen als ik hem wou vervoeren, maar ben uit eindelijk toch weer terug gegaan naar een draag tas. vind het toch net wat fijnen om mee te rond te lopen.

Goede koffer voor de prijs waarom niet?
Kan op slot zit ook nog een opberg vakje in de koffer.
Is goed te tillen gitaar ligt er goed in.

JP
Prima Koffer