Thomann E-Guitar Case ABS Single Cut

Levering ongeveer tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
MP
Beetje jammer!
Mr. Potter 03.01.2019
Toen ik de koffer kreeg en voor het eerst open maakte zag het er prima uit. De beschermlaag is zacht, er zit een voorgevormde vorm in voor een stop tail bridge. Ik had niet verwacht dat mijn les pauls hier niet in passen. Mijn twee les pauls hebben beide een bigsby tremelosysteem. Hierdoor passen deze niet in deze koffer. Helaas!

K
Mooie koffer, maar...
Kblay 31.03.2024
Gekocht voor mijn Gibson LP Standard. Deze gitaar paste niet lekker, als ik het deksel sloot, dan duwde deze de hals naar beneden en de body iets omhoog. Durfde het niet aan. Gelukkig paste mijn Melodymaker exact (die heeft een veel dunnere body!) en met deze kleine stoelendans hebben beide gitaren nu een koffer. Op de kwalteit valt verder niets op te merken!