the t.bone IEM 75

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 6.05. en Dinsdag, 7.05.
Zeer tevreden beginnende band
Anoniem 20.01.2016
wij zijn met 4 jonge gasten een band begonnen onder de naam PréPost!
na een aantal weken gerepeteerd te hebben was de klik zo sterk dat we allemaal wilden investeren in goed materiaal.

na een beetje informatie opgedaan te hebben op het internet kwam ik al snel bij de IEM 75 van the t.bone. dit systeem is simpel maar zeer effectief en kan zeer lang op 2 AA batterijen mee. natuurlijk is het systeem ook erg gemakkelijk om aan te sluiten. echt een aanrader voor elke beginnende zanger of band.Directe monitor op je oren geeft je de snelste feedback.

groet Jelmer

De band PréPost!

d
goed in ear systeem
danielreefman 01.11.2022
goede kwaliteit geluid en betaalbaar zeer goede kwaliteit

Gewoon heel goed.
Noorman 23.08.2018
Het geluid is echt goed! In ears produceren vaak nog amper zwak geluid boven 16kHz, dus is het ook geen erg dat het zendvermogen geen hogere frequenties haalt. En het gemis valt echt niet op. En ook duurdere merken stoppen rond 16kHz.
Het zendbereik is verder dan bluetooth.
Heb de gain wat moeten opendraaien, dat geeft dan wat meer dB en volumeknop kan dan wat lager en de batterij gaat dan wat langer mee.
Afwerking ben ik streng met 4 sterren, omdat de receiver er wat goedkoop plastiek uitziet, maar die zal het wel doen hoor.

Zeer veel Value for Money
Anoniem 29.06.2016
Gekocht om te gaan testen met wireless ipv met draad.

Erg tevreden. Helder geluid. Goed ontvangst.
Ik gebruik het wel in combinatie met goeie doppen.
Heb zelf gegoten doppen maar ook met goeie ipod doppen werkt het top. Heb het getest met de Sennheisser cx 3.00

Ik zou niet voor een duurder systeem gaan als je een oplossing per persoon wil.

Ik zou dus zeggen kopen. Voor dit geld kun je niet veel verwachten maar toch krijg je het.
En nee ik heb geen aandelen bij Thomann of T.bone maar wil laten weten dat je hier geen spijt van krijgt.

Werkt zoals verwacht
Shabbytone 30.12.2022
Snel en correct geleverd.
De iem 75 werkt zoals je verwacht. Geluidskwaliteit is geen hifi maar meer dan adequaat voor monitoring. Ik ben bassist en zelfs daarvoor goed inzetbaar in combinatie met de sennheiser ie100 oortjes prima match.
Dus dik tevreden!

Prima kwaliteit voor een scherpe prijs
Anoniem 27.12.2016
Goede set voor allerlei toepassingen. Ik ga hem nu inzetten als oplossing voor de Souncraft Ui16 en de A&H Qu-Pac om (terwijl ik met m'n iPad in het publiek loop/zit) de PAFL te kunnen gebruiken, samen met m'n noise canceling headphone. Tjakkaaa!

Goed product
TrailerTrashStudio 15.02.2023
Voor wat het doet en kan voor dit geld is dit een must in je oefenruimte. Live werkt het ook prima! Wel losse iem oortjes aanschaffen die er bij komen zijn prima voor muziek luisteren maar zijn niet geschikt als in ears