the t.bone IEM 75

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 6.05. en Dinsdag, 7.05.
Voldoet
Basbas 12.10.2018
Ik heb deze zender gekocht omdat ik als basgitarist me (zeker in kleine clubs) lastig kan horen op het podium. Bas geluid draagt nogal ver en gezien de grootte van de band sta ik relatief (te) dicht bij mijn versterker waardoor ik deze vaak slecht hoor.

Deze zender biedt uitkomst naar tevredenheid! De geluidskwaliteit is zeker geen hifi, mist laag en er zijn nogal stoorgeluiden te horen, maar het dient zijn doel en ik kan mezelf goed horen.

Ik heb het systeem rechtstreeks met mijn fender draadloze ontvanger verbonden (via de Di out) en hoor alleen basgitaar over het systeem. Meestal draag ik alleen mijn linker oordopje, zodat ik rechts de band hoor. Dit heeft wel weer als nadeel dat je het systeem hard moet zetten, waardoor mijn (oplaadbare) batterijen snel de geest geven (na een dik uur spelen). Dus tijdens de pauzes verwissel ik de batterijen. Het zou fijn zijn als het systeem - net als mijn ontvanger - aan zou geven als de batterijspanning laag is.

Voor de prijs hoor je me niet klagen, maar ik denk dat als je een monitor systeem voor een hele band zoekt, waarbij de mix belangrijk is, je beter een echt merk kan zoeken met een betere geuidskwaliteit.

redelijk oke voor het geld
Anoniem 03.10.2016
beetje veel ruis en koptelefoon is niet super

verder best goed

CB
C B L 19.04.2017
Positief:
+ Uitmuntend instapmodel: Goedkoop en hij werkt prima.
+ Grote verbetering voor een band als de zanger(es) zichzelf zo kan horen.
+ Simpele bediening.
+ Toch vrij stevig voor deze prijs.

Negatief:
- Er staat dat je 2 kastjes tegelijk kan gebruiken. Dat kan helaas niet als je ook andere transmitters in hetzelfde bereik (863-865 MHz) hebt. Wij hadden 2 draadloze sets voor gitaar waardoor we maar 1 plekje in het frequentiedomein konden vinden waar geen interferentie was.
- Het is makkelijk om te interfereren met deze set. Om het kleinste dingetje gaat hij al een beetje ruisen.