Seymour Duncan STS-1S Triple Shot Frame BLK

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
GV
Veelzijdig, maar: duur, érg kwetsbaar en niet te repareren
Gerald Vos 04.08.2023
De mogelijkheden zijn erg interessant - minimaal 3 verschillende geluiden uit 1 humbucker! Kost veel maar lijkt de moeite waard.

Helaas is de platte kabel tussen het raampje en een extra (noodzakelijke) printplaat héél summier bevestigd, en deze breekt erg makkelijk af.
Één van de frames kwam al - aan 1 kant - kapot uit de verpakking, de andere is succesvol gemonteerd.
Ik heb nóg een TripleShot frame los gekocht, en deze ging helaas stuk tijdens het monteren: diezelfde korte en hele stugge kabel, beide kanten afgebroken.
En deze platte kabel is niet meer te solderen, de connecties zijn daar veel te klein voor & zit onder een laag siliconenkit gespoten (ik ben overigens goed bekend met solderen van electronica).
Kapot = pech...

Conclusie:
Érg leuk als het werkt, maar niet betrouwbaar, veel te kwetsbaar, en eigenlijk daarom vooral: véél te duur.