Daddario PW-CP-07

Levering ongeveer tussen Woensdag, 8.05. en Vrijdag, 10.05.
DD
De prijs is staat niet in verhouding tot de prijs maar dan positief
Drs. Drachten 13.03.2018
Ik wilde gitaar leren spelen en daarvoor had ik meer nodig dan alleen een gitaar.

Daarom ging ik ook opzoek naar een functionele capo die niet al te duur was en uiteindelijk kwam ik uit bij deze.
Na een snelle levering haalde ik de capo snel van het kartonnetje af om 'm te proberen.

De capo heeft een iets andere vorm dan ik gewend ben maar hij werkt super. De capo blijft goed zitten, verwijdert makkelijk en duwt goed tegen de fret aan. Dat komt door de soepel draaiende schroef. Daarnaast is de capo klein maar handzaam.

De bouwkwaliteit is prima, maar het is wel jammer dat 'ie van plastic is want het ziet er simpelweg minder mooi uit. Maar dat is ook te verwachten voor zo'n prijs(je).

Ik ben nu, na een aantal maanden, nog steeds zeer tevreden met het ding. En daarom zou ik 'm ook zeker aanraden.

Fijne, kleine capo
Ejeski 14.01.2021
Voordeel van deze capo is dat hij absoluut niet in de weg zit met spelen.
Nadeel is wel dat hij niet supersnel te plaatsen of te verwijderen is.
Minder geschikt voor optredens dus.

GT
Klein maar fijn
Gio T. 27.08.2020
Om snel te kunnen schakelen naar F# (Andy Rourke) wilde ik een capo proberen en dan liever niet met grote uitsteeksels. Ik snap dat een klem nog sneller is en dus een sterretje minder voor bediening.
Deze D'Addario laat zich echter goed plaatsen en klemmen.
En door de grote is het ook makkelijk even in de achterzak te schuiven.

Prima capo.
Weasley 03.08.2020
Laaggeprijsd en toch van goede kwaliteit. Weliswaar minder snel in gebruik dan een capo met veer, maar met als pluspunt dat ie goed blijft zitten en je ‘m bij kunt stellen.

Perfect Capo
Anoniem 14.03.2017
I'm using this capo on acoustic and al my electric guitars.
Gibson es 335, Stratocaster, Telecaster and more.
Because the pressure on the strings is adjustable there is not such a big intonation problems.
The materials used are good quality.
Very small in size and light.

NL:
Ik gebruik deze capo op akoestische en al mijn elektrische gitaren.
Gibson es 335, Stratocaster, Telecaster en nog veel meer.
Omdat de druk op de snaren instelbaar is er niet zo'n grote intonatie problemen.
De gebruikte materialen zijn van goede kwaliteit.
Zeer klein en licht.

Prima capo
Tstand 04.12.2019
Het op-en afschroeven gaat minder snel dan de veer-capo's die er zijn, maar deze zit altijd goed. Geen gerinkel, geen gedoe. En heerlijk klein, waardoor je makkelijk dicht op de capo kan spelen.

Top capo
BartDD 04.05.2019
Super ding voor goede prijs. Werkt goed en weegt heel weinig.

Anoniem 28.09.2016
Perfecte capo

Al veel geprobeerd maar deze werkt het beste zowel op elektrische gitaar als akoustische

Niet voor de klassieke toets

Daddario capo
Anoniem 09.03.2017
Zeer fijne capo, gebruik deze eigenlijk altijd, ik verkies deze boven de duurdere merken, die ik ook thuis heb liggen.