Daddario PW-CP-07

Levering ongeveer tussen Woensdag, 8.05. en Vrijdag, 10.05.
HB
Niet geschikt voor dune halzen
HAL Berkers 19.08.2019
Ik heb een nylon besnaarde gitaar van Angel Lopez. De hals is smaller dan standaard en ook dunner. Door deze dunne hals werkt de capo niet perfect. Ik heb de schroef helemaal ingedraaid en de snaren zijn maar voor de helft ingedrukt wat voor de D-snaar net op het randje is. Iets te ver van de fret gemonteerd beginnen enkele snaren te klirren. Daarna heb ik de CLASSICAL uitvoering geprobeerd zonder de kromming. Dit was zelfs slechter dan deze versie met de kromming. Het systeem is prima en ik geloof ook in het princiepe met de schroef. Het is handzaam, licht en eenvoudig te plaatsen. Ik zal een extra rubber strip plakken op de onderklem zodat ik meer verplaatsing krijg in de schroef.