K&M 18810 Omega Black

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Z
Verbluffend
ZDM 05.05.2018
Ik was al lang op zoek naar een tabfelstatief voor mijn loodzware Motif XS8; en ook de 35 kg wordt stabiel gehouden en op de juiste hoogte. Je kan makkelijk je benen kwijt onder dit statief. Ik heb 'm wel op z'n laagst staan dus weet niet hoe het zit als je de hoogte in gaat. Ik ben zéér tevreden alleen moet je er niet mee op pad willen; dan zou ik iets zoeken dat beter te hanteren is. Dit statief is precies zoals op de afbeelding, en eenmaal in elkaar ook niet eenvoudig in te klappen of te vervoeren. Gewoon een degelijke tafelstand voor -zelfs de loodzware toetsen!- in de studio. Eventueel ook handig om een dj-meubel op te plaatsen

Degelijk en solide
Marsmelody 21.11.2019
Heel stabiel en makkelijk neer te zetten. Om te vervoeren blijft het toch wel een groot ding, maar het is dat ongemak zeker waard.

Mv
Zeer degelijk statief
Mick van Liere 25.11.2019
Met dit statief twijfel ik geen moment aan de veiligheid van mijn (digitale) piano, en de bijbehorende accessoires zorgen ervoor dat ik een zeer overzichtelijke en handige setup kan bouwen. Het statief is niet heel snel op- en af te bouwen, dus houd daar rekening mee bij livetoepassingen.

Goede Standard
Rubadubster 18.10.2021
Had er al een voor m’n Nord Electro en Deepmind 12 (2 tier) en nu een voor mijn Rhodes. Helemaal goed, staat stevig.

Perfect
MM&I 28.06.2022
Quality. Best I have ever had.