K&M 18810 Omega Black

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
PP
Erg stabiele standaard
Pineapple Parakeet 09.05.2021
Ik zocht een andere keyboard standaard voor voldoende beenruimte. En daar is deze perfect voor.

De laagste stand is ietsje lager dan ik goed kan spelen (ik ben 1 meter 70) en de hoogste stand is voldoende om staand te spelen. Er is dus genoeg ruimte om hem te verstellen naar jouw lengte.

Hij is echter wel erg zwaar en lomp, en het verstellen kost wat tijd en moeite. Maar als je het hebt versteld naar de gewenste lengte staat hij als een huis. Hij wiebelt niet, en ik denk niet dat hij ooit in elkaar zakt. Ook lijkt het keyboard recht op de standaard te staan. Niet de ene kant hoger dan de andere, maar gewoon recht, zoals het hoort.

Top product met een nadeel
GHorvers 25.07.2021
Gekocht om keyboard onder bureau kwijt te kunnen. De hoogte is minimaal 60cm, wat net te hoog is voor het bureau wat ik heb, dus dat is jammer. Dus even opletten bij aanschaf.
Voor vrijstaande toepassing is dit perfect, maar voor het doel waar ik het voor wilde gebruiken net te hoog.. Verder top product.

p
piano standaard
pianomattie 21.10.2017
Stabiel, fraai afgewerkte standaard.
Benen passen vrijelijk onder de piano.
Handig: in hoogte verstelbaar.

Verwaarloosbaar minpuntje: bevestiging balkje links en rechts met ronde delen aan uiteinde steken wat uit. Niet storend in gebruik.