Harley Benton D-120CE NT

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
Onverwacht goede gitaar omtdekt.
JPbass 27.03.2022
Was op zoek voor een gitaar voor een kleinzoon. Via via de tip gekregen eens te kijken naar deze gitaar. Besteld en vlot bezorgt.
Wat een gitaar en mooi geluid. Erg goed afgewerkt.
Een gitarist met 60 jaar ervaring viel van de ene in de andere verbazing.
Aan de gitaar zal het niet liggen om te kunnen leren spelen.

Ik geef de tip door aan anderen. Succes.

Harley Benton D-120ce nt
Gundog 06.02.2020
Deze zeer goedkope gitaar kwam binnen een week binnen, zag er goed uit behalve scherpe fretends moest de gitaar afgesteld worden, dat ging niet goed, ik kon de trustrod niet draaien zonder te veel gekraak te horen, omdat ik bang was dat het fretboard er uit floepte en heb ik na overleg met Thomann de gitaar terug gezonden en kreeg een andere, ook bij deze kon ik niet de trustrod aanpassen, Thomann gebeld en geinformeerd, kreeg de klantenservice aan de lijn en heb (terwijl de klantenservice mee luisterde) aan de trustrod gedraaid en ja toen kwam er beweging in, heb er WD-40 in gespoten en het werk nu perfect, fret ends iets geveild (dat is wel nodig), ook de action heb ik aangepast , dat is simple te doen door het zadelkam lost te halen dan zie je een zwart ribbilig stukje hout en daaronder zit weer een stukje hout (2mm) wat je makkelijk kan verwijderen waardoor je niets van de kam niet hoeft weg te schuren. Voor het geld (75euro) een zeer goed product ook de mensen bij Thomann zijn zeer geduldig en begrip vol, ik kreeg later nog een email van Thomann om uitleg tegeven over de trustrod het is een dubble trustrod, voor zo`n goedkope gitaar heb je naar mijn mening een hele goede gitaar. Ik geef deze HB D-120CE nt toch een 5 uit 5, omdat ondanks alle onbegrip van de trustrod (mijn fout) je een hele goede gitaar hebt , zeker voor 75 euro.
Groeten Nico.

I
Ongelooflijke prijs-kwalteit verhouding
IlChitarrista 11.02.2021
Hoewel ik voornamelijk rumba Flamenca en Latin Jazz opneem komt er af en toe een projectje voorbij waarbij een steelstring een leuke aanvulling is. Onder het mom van 'voor de prijs kan het nooit een miskoop zijn' deze gitaar gekocht en deze overtreft al mijn verwachtingen. Qua klank en speelbaarheid doet deze niet onder voor de, veel duurdere, steelstrings die ik in het verleden heb gehad. Heb deze gitaar inmiddels op een aantal opnames gebruikt en hoor enkel positieve reacties over het geluid. Natuurlijk is er verschil met een topklasse gitaar, maar dat verschil is niet zo groot als je zou verwachten, en niks wat niet met wat handig draaien aan de knoppen opgelost kan worden. Voor de prijs, absolute top!

Heel mooi gezien de prijs.
Squeler 20.03.2020
Hallo ik gebruik hem thuis voor de hobby.
Spuitwerk, zonder foutjes en prachtig dik gespoten.
Stemmechanieken, lijken aan de snaarkant een beetje speling te hebben maar ze werken supernauwkeurig en blijven staan.
Topkam is van plastic maar is bij deze perfect gemaakt.
Fretboard, opzich redelijk gemaakt 1 fretje moeten nivileren maar toen was het goed. Wel behoorlijk ruw dus wel de frets gepolijst. En de fretuiteinden een beetje minder scherp gemaakt.

Positief:
Hij is mooi, spuitwerk.
Goede stemunits.
Geluid is mooi ook via de versterker.
Heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Negatief:
Originele snaren vond ik niet fijn vervangen door Pyramyd en dat helpt.
Ruwe frets moeten polijsten.

Alles bij elkaar toch een aanraden.

Goedkoop is goed
Navajo 27.09.2023
Voor weinig geld heb je een leuke en goede gitaar. De afwerking is netjes, de frets zijn netjes afgewerkt. Kortom een leuke beginners gitaar.

accoustische gitaar Harley Benton
BasjeBTC 28.12.2021
een geweldige gitaar voor zo'n prijs!

MB
HB D-120CE-NT
Marty Blues 27.07.2020
Voor podium gebruik had ik een akoestische gitaar nodig . Deze Harley Benton besteld , super vlot geleverd, goed afgesteld keurig netjes afgewerkt en zeer verrassende klank . Aantal keren gebruikt tijdens repetities en 1 gig meegespeeld , overtreft de verwachting !! Aanrader...

CB
ongelofelijk goed voor die prijs
Cor Bakker 01.03.2020
Dit is werkelijk een geweldige gitaar voor een ongelofelijk lage prijs. Hoe dit kan is voor mij echt een raadsel. Maar ik hen hem en hij is top. Waarschijnlijk gaat hij met Martin snaren nog lekkerder spelen en klinken. Top

Y
Ongelofelijk
Yoast 03.10.2018
't Is ongelofelijk hoeveel gitaar je krijgt voor dit geld. Een bloedmooi ding, ik heb geen enkel afwerkingsfoutje of slordigheidje kunnen vinden. Het geluid is prima, en hij blijft redelijk goed in tune. Misschien dat de snaren een tikkeltje hoog staan wat hem in de hogere registers iets stroef doet spelen. Maar verder een zeer goede koop.

FIjne gitaar voor beginners!
JDG_1 06.01.2024
Superfijne gitaar om mee te beginnen. En een zeer mooi geluid. Een aanrader