Harley Benton D-120CE NT

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
SO
Om te beginnen
Stan O 12.03.2021
Heb deze gitaar gekocht om het akoestisch gitaar weer op te pakken. Zelf had ik nog geen behoefte om hier meteen voor neer te leggen en na een beetje zoeken ben ik hier op uitgekomen. Wat meteen opvalt in de andere reviews is, dat de afwerking een duidelijk puntje is. Dit was ook te merken toen ik deze gitaar zelf binnen kreeg. De randen van de fretten waren enorm scherp en de snaren waren niet van een geweldige kwaliteit. Na de fretten een beetje te hebben geschuurd, de hals te hebben geolied en een setje nieuwe snaren merk je meteen een wereld van verschil! Voor deze prijs is dit natuurlijk ook wel een beetje te verwachten en voor twee tientjes extra aan snaren en afwerkingen heb je een hele goede gitaar om mee te beginnen!

Fijne starters accoustic met pre-amp
Euler 25.02.2021
Heb deze gitaar voor kennis gekocht. Die was er ontzettend blij mee. Het speelt prima en ook nog eens versterkt en mooi geluidje. De frets mogen wel beetje bijgewerkt worden (minimaal, maar kan hier en daar beetje scherp zijn). Wellicht met andere snaren erop (maar dat is erg persoonlijk natuurlijk) klinkt het uitstekend. Ik heb het vaker in een review gezegd, maar ook deze is value for money.

Prima
TJalleB 12.02.2021
gewoon een degelijke gitaar voor het geld, een mooie warme klank. Aanrader voor beginners.

Z
Mooie gitaar, zeker voor de prijs.
ZakaM 30.10.2017
pluspunten: De gitaar heeft zowel versterkt als akoestisch een mooi geluid. ik ben ook goed te spreken over de intonatie en hoe goed deze gitaar gestemd blijft. Mooi instrument, en de twee slagplaten die bijgeleverd waren waren een mooie plus.

Minpunten: De frets voelen heel rauw aan bij het benden, bij elke bend voel je het wel ''krassen'' tegen de scherpe frets.

Prima
Simon03 13.12.2019
Een verbazingwekkende goede gitaar, vooral het geluid vind ik verbazingwekkend goed. Het spelen gaat zeker wat moeizaam maar ik wilde een gitaar voor er bij die niet te veel kost en dit is perfect. Ook ziet hij er erg mooi uit.

Harley Benton D-120CE NT on stage!
Revanche 22.06.2019
Dit is een gitaar die je daadwerkelijk op het podium kunt gebruiken!
Bij aankomst, moest ik de trustrod iets aanpassen, maar de frets waren nagenoeg perfect!
Voor een bedrag ver onder de €100.- is dit gewoon een no-brainer!!

Goede gitaar
Plasty 20.02.2023
Dit is echt een geweldig budget gitaar. De toon is natuurlijk niet vergelijkbaar met een 400 euro gitaar maar voor een budget gitaar is het echt een geweldige gitaar hij is sterk gebouwd en komt met een TS input. hierdoor kan je de gitaar in je versterker of audio interface inpluggen. Erg aanrader voor beginners of reizigers!

HB D-120CE NT
Anoniem 09.03.2017
Voor deze lage prijs een mooie goed bespeelbare gitaar.