Zoom PodTrak P4

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
Super Podcast apparaat, mooi geluid en makkelijke bediening
True-NL 10.12.2023
Na veel recencies te hebben gelezen op YouTube, heb ik de stap genomen en deze Podcaster aangeschaft. En heb daar geen spijt van. Een handleiding doornemen was niet nodig, het wijst zich vanzelf. Opname kwaliteit is top. Heb standaard de Limiter aanstaan, daar ik in diverse recencies zag dat dit dermate goed werkt dat je dit zonder meer aan kan laten staan. En inderdaad heb ik diverse testen gedaan en de Limiter werkt uitermate goed. Inderdaad zoals je al eerder kon lezen is de bouwkwaliteit niet top, maar ik maak daar geen punt van. Hoop dat de opvolger wel een iets beter te lezen of groter display gaat krijgen en mogelijkheid tot 48hz bit voor gebruik in film, maar zoals het nu is kan ik hier goed mee leven aangezien het geluid absoluut goed en ruisvrij is. Standaard staan al mijn settings op 6 als uitgangspunt en meestal blijft het ook op 6 staan. Telefoonlijnen e.d. werkt ook uitermate goed. Kortom een hele fijne en makkelijk te bedienen Zoom Podcaster. Dikke aanrader!

m
Veel waar voor je geld
maikel-072 01.02.2023
Een heel laagdrempelig apparaat om te beginnen met podcasten. Niet alleen vanwege de lage prijs, maar ook vanwege de gemakkelijke bediening. XLR-microfoons inpluggen en op record drukken. Meer hoef je in feite niet te doen. Mooie extra is dat je zelfs nog een laptop en telefoon kunt inpluggen (mix-minus is ingebouwd). Er is genoeg op aan te merken (apparaat voelt erg plastic aan, pre-amps van de headphones zijn matig, 16 bit-geluidskwaliteit is zuinig), maar die vervallen als je de prijs als uitgangspunt neemt. Een compacte en zeer praktische audiorecorder!