reinigingswerking

bescherming

€ 51,60 / l •

Levering ongeveer tussen Maandag, 6.05. en Dinsdag, 7.05.
Werkt zoals gehoopt!
Anoniem 20.01.2016
Dit product is alleen bedoeld voor Brilliant cymbals. Ze gaan er namelijk extreem van glanzen en dat wil je waarschijnlijk niet bij cymbals met een traditional finish.
Ik heb zelf vooral Brilliant cymbals van Zildjian, daarom koos ik er ook voor om een cleaning polish van hetzelfde merk te gebruiken.

Ik heb, voordat ik begon met de eerste cymbal, via internet gezocht wat de beste manier is om je bekkens schoon te maken. Zildjian heeft zelf een filmpje online gezet waarin duidelijk verteld wordt hoe je op de beste manier te werk moet gaan. Deze vind je via de site van Zildjian en via YouTube.

Allereerst is het verstandig om latex handschoenen aan te doen. Zo voorkom je directe nieuwe vingerafdrukken tijdens en na het schoonmaken.
Je verspreid druppels van de Cleaning Polish over de gehele bekken. Dit verspreid je met een papieren doek (tissues, keukenrol, wc-papier, enz). Dan even laten intrekken (10 seconden). Dan boen je flink door, totdat alle Cleaning Polish is verwijderd en je bekken mooi glanst.
BELANGRIJK is wel, dat je niet te hard boent op de logo's. Deze boen je er vrij snel vanaf. Over de logo's veeg je zacht door totdat de polish verwijderd is.

Als je deze stappen volgt werkt het product perfect, met als enige tip: het is sterk spul, dus niet te hard over de logo's boenen.