Yamaha THR30IIW Cream

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
Prima kleine versterker met vele features
Dinosawer 01.07.2022
Voor wie een klein versterkertje wilt dat niet teveel ruimte in neemt maar waarmee je zo'n beetje alles kan dat je wil doen, is dit een prima keuze. Heeft een heleboel types versterker-simulaties ingebouwd, redelijk wat effecten, en als je wil kan je ook nog via bluetooth of USB nog meer parameters aanpassen. Klinkt prima en geeft flink wat volume ondanks het formaat - ik zet hem niet veel meer dan halverwege qua volume. Grotere versterkers geven allicht nog beter geluid, maar zijn allicht ook te luid om gewoon even in je woonkamer te gebruiken, dus voor mij is deze prima.
Heeft ook stereo output en aux in, dus als je wil kan je zelf zo een soort van effect-loop maken, hetgeen met de kleinere modellen niet kan. (Zelf nog niet geprobeerd, wel)
Verder kan je hem ook gewoon in je computer pluggen via USB en dan is hij een audio interface, zodat je makkelijk opnames kan maken. Enig minpuntje is dat er geen USB kabel is meegeleverd en het is geen formaat dat je sowieso liggen hebt (USB 2.0 Type B). Op zich vind ik het ook jammer dat je een app nodig hebt om alle parameters te kunnen aanpassen (want wat als die binnen 10 jaar niet meer ondersteund wordt?), maar aan de andere kant snap ik ook dat ze de hele versterker vol knoppen zouden moeten zetten om al die parameters zonder app te kunnen veranderen.

Lockdown proof desktop amp
Stefdem 13.11.2020
Thuis (draadloos) spelen op lage volumes met een volle sound. Meespelen met een backing track op je telefoon of computer. Opnemen via USB met Garageband. Het kan met de THR zonder een manual te lezen. Er zitten meer geluiden in dan ik ooit zal gebruiken. Sinds ik de THR heb, is er iedere dag op gespeeld. Dat is 99,99% meer dan op mijn "normale" versterker.

+ mooi ruimtelijk geluid (audio + gitaarvolume apart te regelen)
+ makkelijk te bedienen
+ klein en ziet er cool uit

- slechts 1 kanaal
- tijdens opladen van de Line6 Relay G10 Transmitter kan je niet met een klassieke kabel spelen