Yamaha THR10II

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
fi
Ya, Yamaha!!!
fish in the 3 17.02.2022
is gewoon goed!!! maar verwacht geen lampenversterker van 10w.... leuk om te bedienen met de app (hoef je zetel niet uit), mooi afgewerkt geluid, is over nagedacht en met goed materiaal samengesteld, geen mdf-plankjes die net iets te dun zijn om de productieprijs te drukken; compact, kan in een schoendoos (als je een grote schoenmaat hebt); kan ook eens knallen, als de rest van het gezin even om boodschappen is. maar knallen wel, beuken niet! gierigheid bedriegt de mensheid!!! zegt men, heb spijt dat ik niet heb gewacht tot het op voorraad was en een beetje meer heb betaald voor de versie met accu. heb de kleine versie met batterijen, en dat is toch net nog iets meer laagdrempelig...

GY
Boven verwachting
G. Ypma 08.02.2023
Ik ben altijd een beetje sceptisch met dit soort dingen, maar ik moet zeggen dat ik diep onder de indruk ben. Klinkt niet alleen goed, maar voelt ook goed onder de vingers. Een eigenschap waar het nogal eens aan schort bij digitale amps. En ik heb er inmiddels een paar versleten. Vaak is het niet meer dan speelgoed. Dit is gewoon een serieus goeie optie voor thuis. Ik betrap mezelf erop dat ik vaker en langer speel.
Dit is een blijvertje.