w
uitstekend prijs/kwaliteitsverhouding
wbolster 22.02.2019
uitstekende geluidsweergave. eenvoudig te 'tweaken' met de draaiknopjes op de achterkant.

prettig dat deze monitor ook in het wit beschikbaar is. dit betekent dat ik geen twee donkere zwarte blokken op m'n bureau heb staan, waardoor ze minder opvallen, ook al zijn ze groot genoeg om niet te kunnen missen. :)

enige minpunt (voor mij) is dat de aan/uit-schakelaar op de achterzijde zit. dit heb ik opgelost door ze op een stekkerblok met eenvoudig bereikbare schakelaar aan te sluiten.

Yamaha HS 7 W experiance
BartJ 03.03.2015
Those monitors are used for my TV/DVD setup. Natural sound, warm low end and crispy high. Good build quality. I can recommand those speakers. Very good sound from a small speaker and, ... for very good price.