XVive Wireless System U2 Silver

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
Wat een vrijheid!
BossPol 21.06.2017
Ik gebruik de Xvive Wireless U2 nu ruim een maand en het bevalt uitstekend! Heerlijk om heen en weer te lopen zonder dat ik kabel tekort kom of m'n pedalboard achter me aan sleep.

Maar zo'n goedkoop apparaatje stoort zeker? Nee, echt niet! Alleen als ik met de zender zo'n 15cm voor m'n versterker sta (zonder te spelen), hoor je een brom. Maar da's niet een gebruikelijke plek om te spelen, toch?

Geen storing op of door Wifi apparaten (terwijl die wel in de ruimtes staan waar ik speel). Goed bereik.

Ik hoor geen verschil tussen een kabel en dit systeem zowel qua toon als latentie. Misschien is die er wel voor geluidspuristen, maar ik hoor het niet, en waarschijnlijk de meeste mensen niet.

Als je de zender en ontvanger tegelijk aanzet, verbinden ze in 1 keer. De zender is redelijk uit het zicht te houden door het plat tegen de gitaar te 'vouwen'.
Denk er sterk over om nog een setje aan te schaffen zodat ik ook met meerdere gitaren draadloos kan.
Begrijp alleen niet waarom de zwarte versie zoveel duurder moet zijn dan de zilverkleurige.....

Plug, play and enjoy
Sharsky 18.11.2017
Werkt vanaf het eerste moment zonder problemen. Mooi compact. Gebruik hem thuis om te oefenen, en nu ook bij een paar optredens gebruikt. Echt een aanrader. Goede prijs/kwaliteit. Geen problemen gehad met wegvallen of vertraging.