Graph Tech Nut for St-Style

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Z
Goede upgrade voor elke Strat
Zine 21.07.2020
Gekocht om de standaard topkam van mijn Squier Affinity te vervangen. Toon is beduidend beter geworden en de stabiliteit van de stemming ook (Vooral bij vaak gebruiken Tremolo). Installatie van ook nagenoeg vlekkeloos hij paste precies zonder te hoeven schuren. Ik kan hem iedereen aanraden die een Strat-Style gitaar heeft!

Playerlive 25.05.2021
Prima gelijk de goede maten voor een Harley Benton telecaster
Gelijk enorme verbetering in sound en tuning

K
Uitstekende topkam
Keplinkeplonk 20.05.2021
Exacte maat voor Stratocaster (Squier Affinity). Het was even knutselen om de oude topkam los te krijgen, maar daarna was het vervangen zeer makkelijk. Naafjes een ietsje pietsje uitgediept (ivm 0.09 snarenset). Overduidelijk betere klank en meer sustain

AN
The standard.
Art Nova 03.07.2022
This nut fits perfectly in my Harley Benton '62 Stratocaster. A little bit of sanding was needed.

beste wat er is
470FS 15.10.2023
Snaren blijven niet hangen en is makkelijk te verwerken, veel beter dan dat plasic wat op mijn squier zat.