Behoorlijk praktisch!
Anoniem 29.12.2016
24 Uur per dag bassen is een feit, want de buren zullen niet meer klagen. Zonder gekheid. Het is een fijn en praktisch apparaatje. bediening werkt gemakkelijk en het apparaatje gaat makkelijk 8 uur mee op een AAA batterij. Het geluid is niet uitzonderlijk. Niet lelijk, maar naar mijn mening niet speciaal. Maar voor de prijs is het geluid goed.

Wat ik het fijnst vind, is dat je overal kunt bassen waar je wilt en dat je een media-apparaat aan de Amplug kunt koppelen door middel van een 3.5mm stereo jack kabel. Je hoort wat je op je telefoon/mp3 speler/discman afspeelt en wat je op je bas speelt via de headphones die je aan hebt gesloten. Perfect.

Perfecte gadget om te oefenen
Bob_Drift 02.07.2021
De ingebouwde drumritmes zijn echt top om mee te oefenen.
De knoppen op het apparaat zijn behoorlijk klein en de bediening kan gebruikers vriendelijker. Zeker het instellen van verschillende drukritmes kan wat lastig zijn, omdat er een combinatie moet worden ingedrukt van erg kleine knoppen.
But I'm not complaining. Het is te doen en dan werkt hij perfect.

Ted68 22.12.2020
Op aanraden van een aantal, door mij bewonderde bassisten, de Vox Ampug 2 aangeschaft. Wat een genot om met mijn koptelefoon op te plukken aan mijn snaren en op de aan te passen drumbeats de juiste tempo's te leren. Aanrader voor beginnende bassisten zonder band en zonder overlast voor de buren

Mappie 15.05.2019
Prima ding, werkt goed. Dit is mijn tweede, dwz, de vorige was een ouder model en was erg kwetsbaar. Deze gebruik ik nu al een tijd en functioneert nog steeds prima. Wel opletten dat je hem uit de bas haalt als je die wegzet. Het apparaatje kan niet goed tegen een ferme tik op de grond. Ik vind het goed, ben er tevreden mee. Heel goed zou ik het vinden als de constructie nog wat steviger was.

Gemakkelijk dingetje.
Wacko 10.08.2020
Ben weer zeer tevreden! Op alle gebied.

Handige oefentool
Anoniem 03.01.2017
Ik heb een Amplug aangeschaft omdat ik geacht werd stil te kunnen oefenen (aldus mijn vrouw). Mijn Hartke HA3500 heeft geen headphone output en ik had geen zin om te verdiepen in al die verschillende oefenversterkers. Dus voor eerst een amplug aangeschaft en zeer tevreden. Doet precies wat het beloofd. Jou basgeluid doorgeven aan je koptelefoon (duh). De ingebouwde ritmebox is een prettige bijkomstigheid en goed gebruikbaar. Alleen is het kiezen tussen verschillende ritmes wel lastig. Bovendien kun je niet bepalen hoeveel BPM je wilt. Je kunt wel traploos sneller en langzamer, alleen weet je nooit waar je precies op zit. Maar goed doorgaans sluit ik mijn Smartphone aan via de aux in en speel met liedjes mee of gebruik apps met BPM instelbare ritmepatronen. Dus zo'n groot probleem is het niet. Al met al een supertool die ik van harte aanbeveel. Ik heb nog steeds geen drang om een oefenversterker te kopen in ieder geval.

d
Veel eerder moeten kopen!
debartman 02.11.2020
Ideaal om lekker te oefenen op je basgitaar. Met deze Amplug kan dat overal, zonder gesleep met versterkers en kabels. Geluid is boven verwachting, al zou ik geen oortjes gebruiken maar een over-ear koptelefoon. De drumritmes zijn een leuke extra. De bediening is wat priegelig en gevoelig, maar werkt verder wel prima.

Goede hoofdtelefoonversterker
Anoniem 21.02.2017
Mooi dingetje dat warm geluid meegeeft naar je hoofdtelefoon. Je moet wel een goede kwaliteit headphone hebben om de geluidskwaliteit goed weer te laten geven. Lage tonen vervormen heel erg met cheap oordoppen of hoofdtelefoons.

Je kan het ook gebruiken om op te nemen door aan audio interface te hangen. Klinkt goed!

Leuk om te kunnen oefenen op de bank
HAU 19.09.2023
Prijs/kwaliteit verhouding is voldoende. Het geluid is niet onwijs goed. Maar je kan wel makkelijk even op de bank hierdoor met een koptelefoon spelen.

Fijne oefenversterken
Basjan 10.12.2022
Deze versterker gebruik ik om thuis of onderweg te oefenen als het niet hard kan. Met de ingebouwde ritmesectie met verschillende ritmes over de koptelefoon. Ook eventueel met je telefoon of muziekspeler.