VMB TE-034B ALS Towerlift 125kg Bk

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 28.05. en Woensdag, 29.05.
MD
Goede towerlift!
Marijn Dewulf 11.05.2018
Goede towerlift, doet perfect waar het voor dient. Heel makkelijk te bedienen. Handige verlengstukken ook. De poten zijn eenvoudig en stevig vast te zetten. Voor het volledig inschuiven van een verlengstuk of truss adapter moet wel de bovenste veiligheid opengezet worden, maar dit is zeker geen belemmering of probleem.

Enkele negatieve punten:
- De rubberblokjes op het uiteinde van de poten durven wel eens verloren gaan bij het verplaatsen, inladen en uitladen, of bij haperen aan iets.
- Op de geleider van de poten zit een kunststof schroef die zelfs bij het eerste gebruik al niet meer recht zit. Deze kan niet tegen een stootje en dient eigenlijk tot niets en is dus volgens mij overbodig. Of deze zou op z'n minst door een metalen schroef vervangen moeten worden, dit zou heel weinig invloed op de prijs van het product hebben.