€ 1.379

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
Ik ben verliefd
JochemJ 16.03.2022
Het hart van mijn studio. Dit is het beste geld dat ik in lange tijd heb uitgegeven. Hij is mooi en zeer sterk gebouwd. Hij geeft perfect geluid aan de monitors, realiseert de beste tracking experience die ik ooit heb gehad en is super makkelijk overal naar mee te nemen.

The extra power van de QUAD raad ik zeker aan als je met veel plug-ins zal gaan werken. Er zal altijd wel een moment komen dat je dit zal doen, dus bespaar je zelf de upgrade in de toekomst en ga direct voor de quad.

The plug-ins zijn zoals verwacht, GEWELDIG!

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de headphone amp niet zo goed is als externe die beschikbaar zijn. Ook kan je maar 1 paar inpluggen. Echter is dit eerste altijd het geval met proffesioneler interfaces.

Het kan niet beter voor dit geld!