Turbosound IP300

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
SD
Superstrak klinkende speakers voor geweldige Thomannprijs !!
Stage Delight 03.09.2019
Wat een verademing deze nieuwe Turbosound Inspire300 Column Linearrayspeakers zowel in mijn studio als livesituatie samen met een 12" aktieve Milansub gaat het loepzuiver en strakhard !!
Het 4voudige 2" titaniumdriver gedeelte werkt geweldig ook op een meter of 25 afstand tijdens kleine gigs...kortom een absolute aanrader

p
top luidspreker
pebo 30.03.2020
Waren een tijdje niet leverbaar maar toch gewacht tot ze weer leverbaar waren. Eerste test in mijn home studio stand alone. Ze verrasten mij meteen met een zeer open geluidsklank. Daarnaast is het super strak en kan het ook nog eens heel erg hard. De geluidskwaliteit is zo goed dat het niet gaat irriteren. Er zitten tal van instelmogelijkheden op om het geluid nog te beinvloeden maar ik zelf laat alles neutraal staan en regel eventuele afstellingen met de mengtafel. Wat bijzonder makkelijk is, is de app voor op de telefoon waarmee je in de zaal kan afregelen. Na deze test ben ik de zaal ingegaan en heb daar twee subwoofers onder geplaatst. DLM 12. Wow wat een ongelofelijk goed geluid. Het leek wel of mijn 2 subs nog veel beter presteerde dan voorheen. Echt super strak en echt zaal vullend zelfs op 20 meter afstand. Het grote voordeel van line in ray speakers is toch de enorme horizontale spreiding van het geluid. Daarnaast komt het geluid ook veel verder. Top speakers.

Top!
Twan91 14.09.2023
Goed geluid, mooi dessing. Wat meer laag had gemogen, maar dit ligt in lijn der verwachtingen.