€ 33,33 / l •

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
De klassieke lijm
JocL 25.09.2019
Goede houtlijm. Makkelijk in het gebruik: je hebt even de tijd om de houten delen goed op elkaar te plaatsen en vast te klemmen. Lijmresten die tussen de kieren uit worden geperst door de klemmen, kun je makkelijk afvegen met een vochtige doek. De lijm maakt geen vlekken op het hout. De lijmkracht is goed. Heb er als hobbyist ondertussen verschillende onderdelen van gitaren mee verlijmd (waaronder een hals in een body) en heb geen enkel probleem gehad.

Topspul
BartDD 07.08.2017
Goede lijm voor het doen van tal van hout reparaties aan gitaren (losse brug, head/neck cracks etc).

De klassieker
Anoniem 26.02.2017
Deze lijm van Titebond is natuurlijk de klassieker onder de houtlijmen en word al jaren wereldwijd gebruik bij het bouwen en reparen van gitaren.. Kun je dus niet echt verkeerd meegaan.. Niet de goedkoopste houtlijm maar voor dit merk viel me de prijs ook reuze mee..