Thomann V4040 10 Pack

Levering ongeveer tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
Handig voor dikkere kabels
Pieter 09.07.2016
Tot nu toe gebruikten we kleine kabelbindertjes (<a class="article link" href="https://www.thomann.de/nl/thomann_v2030.htm">Thomann V2030 Black 10 Pack</a>) voor het opbinden van al onze instrument- en signaalkabels alvorens ze op te bergen in de kist na een optreden.
Microfoonkabels koppelen we overigens aan elkaar en rollen we op, op een kabelhaspel, ook van Thomann overigens. <a class="article link" href="https://www.thomann.de/nl/millenium_av110_kabeltrommel.htm">Millenium AV110 Cable Drum</a>
De dikkere speakerkabels zijn met de kleinere kabelbinders echter vrijwel niet normaal vast te zetten. Deze grotere binders zijn hier prima voor geschikt. Bovendien gebruiken we ze om de stekkerblokken waarop onze lampen zijn aangesloten vast te zetten aan de standaard. Enorm handig, en veel beter dan vastzetten met tape, want dat laat altijd kleefsporen na op je spullen.

Goede binder
Anoniem 16.12.2016
Ze werken waar ze voor bedoelt zijn. Stevig klittenband met voldoende mogelijkheden om iets vast te zetten.

DB
Prima voor weinig!
Del Boske 08.04.2024
Prima bandjes! Wel even de handigheid er in krijgen om ze goed te bevestigen, maar als je dat hebt gedaan, blijven ze prima zitten!

Stevige kabel binders
Anoniem 03.02.2016
Wij gebruiken deze kabelbinders voor onze stage blocken. Dit zijn handige brede en lange kabelbinders welk ook ideaal zijn voor de dikkere kabels.

Tot nu toe geen nadeel gevonden en ze werken tot nu toe prima!

Ideaal
Anoniem 05.04.2016
Ik heb deze extra grote kabelbinders om mijn combikabels zitten (powercon + XLR).

De combikabel waar ik hem om heb zitten is 10 meter maar het kan met gemak ook om een 15/20 meter combikabel.

Het fijne van deze kabelbinders is dat ze extra breed zijn en daardoor blijft de combikabel beter vast zitten.

Kortom: zeer handige kabelbinders voor een scherpe prijs.