Thomann Heavy Bass Gigbag

Levering ongeveer tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
Jaïro 27.01.2024
Het is een heel fijn goed afgewerkt product, ook nog is regenbestendig, hij is wel wat groter dan je gewend zou zijn maar dat is zeker geen probleem. Overal heel erg tevreden met de tas, kan nu mijn gitaar en extra's overal mee naartoe nemen! Echt een aanrader!

Goede tas voor een goede prijs
Jaap1983 02.01.2019
Op een paar kleine onvolkomenhede na ben ik erg tevreden over deze tas. Hij is stevig, duurzaam en goed hanteerbaar door de verstelmogelijkheden. Ook is er ruimte genoeg in de extra vakken om wat kabels, effecten etc mee te nemen. Het enige nadeel dat ik kon vinden was dat de randen bij de rits erg rafelen/pluizen.

Niet slecht voor een goedkope gigbag
JayDawg 11.04.2023
Deze gigbag werd mij door Thomann aangeraden voor mijn ESP LTD Arrow NT. De Arrow past er in, maar het gaat maar net in de breedte. Het lijkt alsof de rits misschien wel tegen de body zou zitten, dus ik heb daar voor de zekerheid wat van het verpakkingsmateriaal om de body gewikkeld. Verder niet heel veel padding, maar het is ook best een goedkope gigbag en een van de weinige waar de Arrow (soort van) in past.

s
Goede tas, alleen soms enigszins vervelend met sluiten.
scope 09.04.2024
De tas is erg handig om mee te nemen en fijn om te dragen, mijn enige kritieken zijn dat de rits soms moeilijk doet en dat er op de zijkant geen handvat zit.

gewoon een goeie tas
Anoniem 11.02.2016
goede afgewerkte basgitaar tas. doordat je de tas op je rug kan dragen makkelijk mee te nemen op bijvoorbeeld de fiets,scooter of lopend.

echter voor een echt goede bescherming van je basgitaar adviseer ik een koffer en geen tas

Prima tas voor bijzondere basgitaar
Anoniem 17.01.2017
Dit was de enige gigbag die past om mijn Jackson David Ellefson Kelly Bird V basgitaar.

Prima tasje voor weinig.