Thomann Semihollow Guitar Gigbag

Levering ongeveer tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
L
Goede tas voor een goede prijs
Lennartg 02.10.2017
Het is een goede tas, goed breed aan de onderkant. Hij zit goed op de rug. Het is niet het meest luxueuze materiaal, maar voor deze prijs moet je ook niet extreem veel verwachten. Voor deze prijs is het gewoon een goede tas met lekker dikke kussentjes zodat de gitaar er veilig in ligt.

Uistekende Gigbag voor bijvoorbeeld HB35 Plus
HKLEIN 22.05.2019
Dit is een hele fijne E-guitar Gigbag. Ik gebruik hem voor mijn HB 35 plus, past er uitstekend in. Het maakt kwalitatief een goede indruk, rits is stevig en er is voldoende opbergruimte in de vakjes.

Beter dan de goedkoopste Gigbag van Thomann, er zit wat extra bescherming in.

Uiteraard is deze tas niet geschikt voor heel intensief gebruik, omdat de bescherming dan toch onvoldoende is, dan kan je beter een koffer kopen.

Voor het geld gewoon heel goed. Kan ik zeker aanbevelen.

RJ
Ras J 31.12.2021
Voor dit geld een degelijke guitar gigbag, de HB 35+ past perfect voor de enkele x dat ik de bag nodig heb.

L
Lueb 17.10.2019
Prima tas, fijn met extra vak!

Gewoon goed
WouterC 10.01.2022
Gewoon een prima gigbag voor dat geld!

een zeer praktische tas
WesFrysk 12.10.2022
Doordat het instrument zo goed past zou het degelijk op je rug en hoef je je geen zorgen te maken wanneer je er mee loopt of fietst. Alle accessoires heb je mooi bij de hand.

Mooie kwaliteit voor een zacht prijsje
DeRaaf 25.08.2020
Eigenlijk is dit de enige tas die ik op de markt kon vinden die einigzins binnen mijn budget paste. En dan blijkt het ook nog eens een goede tas te zijn die het een tijdje gaat uithouden.

Ik heb er een Ibanez AS73 inzitten, past perfect!

k
Top-product voor kleine prijs
kndw 01.07.2021
Ik gebruik deze tas voor mijn Harley Benton HB35. Hij past perfect en is degelijk gemaakt. Helemaal tevreden.

Semihollow gitaar hoes Thomann
Anoniem 04.03.2016
Een mooie en stevige Semi hollow gitaar hoes van goede kwaliteit voor weinig geld en perfect afgewerkt.
geeft de zelfde bescherming als een koffer.

Mooie Gigbag
Danio 09.07.2019
Een mooie en netjes afgewerkte gigbag. Voor weinig geld een zeer goed product.