Thomann E-Guitar Case ABS

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
O
Top, zeker voor de prijs, wel aan de krappe kant.
Ollie323 08.09.2021
Prima koffer voor de prijs. Zachte bekleding. Ik had er gelukkig maar eentje gekocht, aanvankelijk voor mijn chapman ml3, maar die past er niet in. De headstock steekt een cm of 5 uit de koffer. Mijn strat (squier showmaster) past er gelukkig precies in als ik de strap los haal. (straplocks). Nu nog even een iets grotere koffer er bij zoeken dus!

Goede case prijs kwaliteit verhouding past ook een PRS SE in.
Anoniem 07.05.2015
Goede case prijs kwaliteit verhouding past ook een PRS SE in.

Het is een prima case.
Het is natuurlijk wel een prijs kwaliteit kwestie maar voor deze prijs is de case prima afgewerkt.

past ook een prs se (santana) in welke een dubbel cut heeft.

Je kan merken aan de sluitingen dat het een goedkopere case bestreft. wanneer de gitaar erin zit zal je iets meer moeite moeten doen om de case dicht te klikken met de sluiting.

voor de prijs en eigen lijn van thomann zeg ik dikke pluim!

Nieuwe koffer
Smiels 31.10.2021
Mijn strat past er precies in! goede prijs/kwaliteitsverhouding!

AA
Antal A 01.04.2023
Redelijke koffer voor weinig geld. Hij kan weliswaar een stootje hebben, echt strak opgesloten zit de gitaar (Strat of Tele) niet. Voor echt waardevolle gitaren gebruik ik liever een andere koffer. Maar ja, voor dat geld... Jammer dat er geen afgesloten opbergvak is voor los spul.