Thomann E-Bass Case ABS

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Prima voor de prijs
N.C. 24.09.2018
Goede case voor de prijs. Mijn Jazz bass past er perfect in de zachte binnenkant van de koffer. Een nadeel is dat de binnenkant van de koffer erg naar lijm o.i.d. rook toen ik hem binnenkreeg. Ik heb hem eerst een nacht laten luchten voordat ik hem in gebruik heb genomen.

BB
Zeer goed afgewerkt
Bart Bass 11.12.2020
De kunsstof mocht wel iets dikker zijn, voor de rest zeker ok

d
Prima prijs/kwaliteit
denniswever 28.09.2019
Best een aardige koffer om je basgitaar in op te bergen. Vervoer met de auto gaat ook prima. Minder geschikt om in het vliegtuig te laten smijten! Dan kun je beter investeren in een duurder en sterkere koffer.

Goed product!
Pacem 14.10.2017
Standaard kist, komt niet teveel bij kijken. Het doet zijn job heel erg goed!

Thomann E-Bass Case ABS review
SoundDecision 11.02.2018
uitstekend alternatief voor de duurdere skb cases, sluit goed, een Sire Marcus Miller 5-string en een Sadowsky MV5 passen er perfect in

prima koffer
MirkoC 11.11.2019
Prima koffer voor een p of j bas. Helaas was de bestelde koffer beschadigd aangekomen, maar wel meteen vervangen door Thomann.