Thomann E-Guitar Double Gigbag

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
Erg handig, erg zwaar.
Anoniem 16.04.2016
Voor een gigging solo artiest als ik, met meerdere gitaren is het op zich wel een uitkomst. Een koffer beschermt beter, maar is wel erg log. Een gigbag hang je op je rug enje kuntop pad. En als er dan zelfs twee gitaren in kunnen.... Ideaal. Alleen wordt het wel erg zwaar om even nonchalant om je schouder te zwiepen. De reden voor een gigbag is dat je dan je handen vrij hebt voor bijvoorbeeld je amp en je effectenkoffer.
Maar als je dat allemaal in 1 keer wilt meenemen en in de bag zitten twee les pauls.... Zwaarrrrrrrr.
Dus in beginsel best praktisch, maar alleen voor de sterke rug.

n
top ding
namenickk 05.03.2024
Super tas. veel ruimte en veel vakken om alles georganniseerd in te stoppen. echt top voor als je twee gitaren meemoetn nemen naar een live show + accessoires.