the sssnake IPP1030

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
Werkt zoals het hoort.
Anoniem 27.01.2016
Ik gebruik zelf alleen maar van dit type kabel omdat ik persoonlijk vind dat je al snel 30 euro meer moet neerleggen voor een kabel wil je een merkbare verbetering zien. Ze doen wat ze moeten doen, kunnen een heleboel mishandeling verdragen zonder stuk te gaan en klinken top. Het enige minpuntje vind ik dat de connectoren soms los draaien, maar als je ook maar enigzins op je spullen let is dit verder geen probleem.

Goed stukje draad
Daan1 06.09.2021
Gekocht mee gespeeld en niks mis mee.

Tja je kan vaak niet fout gaan met een draad.

Gewoon kopen als je een simpele goedkope draad wilt hebben

L
LoAerdts 11.04.2023
Goede kabel, lang genoeg om op een afstandje te kunnen zitten, er zullen zeker betere alternatieven zijn maar voor dit geld is deze het zeker waard!

d
Basic
deeeee 04.10.2020
Kabels als deze zijn altijd handig. Het verschil in kwaliteit is echter goed merkbaar met duurdere modellen. De aansluitingen kunnen soms wel eens loskomen. Het is ideaal voor een beginner of als een reserve kabel, maar na een tijdje kan je best wel upgraden.

JW82 01.11.2022
prima doet wat ie moet doen en volgens mij wel stevig

m
Good om op reserve te hebben
mrnS 03.02.2021
De kwaliteit van de kabel is net zoals de prijs: niet al te hoog. Voor die prijs is het handig om een paar kabels op reserve te hebben, maar op het podium zou ik er zelf niet op vertrouwen.

Goeie kabel voor thuisgebruik
JanWKaZ 20.07.2020
Ik gebruik deze kabel voor oefenen thuis, daar volstaat ie prima. Met deze prijs kun je gewoon een paar kabels tegelijk kopen en neerleggen. De veren aan het de connector houden de kabel recht en voorkomen twist.

C
Zoals het hoord
CasBas 04.02.2021
Met deze kabel begonnen. Werkt naar behoren maar geluidskwaliteit is niet optimaal. Is te verwachten met deze prijs.

Goedkoop voor thuisgebruik
ShaggyG60 04.03.2020
Prima kabeltje voor thuisgebruik.
Om over t hele podium mee te slepen, niet echt.
Pluggen willen graag uit elkaar draaien, op te lossen door een klein stukje plakband op t schroefdraad te leggen.
Solderingen zijn goed, de kabel zal alleen eerder opgeven.
Rekening houdende met de lage prijs en daarbij in gedachten gehouden gebruik (thuis, reserve) toch 4 sterren.

s
beste kabel voor de prijs
stck 17.08.2023
doet wat het moet doen, de ring voor de input van de kabel gaat snel los.