Klantencentrum login

4.3 /5
  • afwerking
Slecht in elkaar gezet
29.04.2016
Helaas, hoe enthousiast ik ook over Thomann in het algemeen ben, de kabels vallen er helemaal buiten.

na twee keer gebruiken al luide knallen, bij het demonteren van de jack-pluggen bleek alles van de kabel even ver gestript te zijn (en dus niet van elkaar geisoleerd) dus bij de minste geringste beweging begon de boel te kraken en te knallen.

Die zijn snel naar het grote grijze archief in de tuin verhuisd. Te veel gedoe om voor 2,50 verhaal te halen of opnieuw te strippen en te solderen.

Vertrouwen in Thomann kabels wel sterk afgenomen door dezen.
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Veel te snel stuk
S_MARTIE, 28.06.2020
Goedkoop kabeltje maar niet heel betrouwbaar. Eerst was het een klein probleempje de kabels zorgden voor een knetterend geluid, dan draaide je de schroefdraad weer aan en dan was het weer over. Na een tijd lukte dat niet meer en moest ik hem in de goeie houding leggen om er goed geluid door te krijgen. De kabel heeft nooit veel stress gehad en ik heb hem na gebruik elke keer weer netjes opgeruimd. Jammer van het geld

Slecht te goedkoop....
Mc Kwast, 09.11.2020
Thoman zou deze kabel niet moeten verkopen .......te zwak en te snel stuk !
Maar ja 3,55 ..........

17.05.2016
de veer bovenop de plug raakr snel los en is daarna niet te herstellen of verwijderen

the sssnake IPP1030

€ 3,50
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Donderdag, 23.09. en Vrijdag, 24.09.

Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-35
Fax: +49-9546-9223-24
Tel: +49-9546-9223-20
Fax: +49-9546-9223-24
Online experts
Cables
Cables
Cables and plugs connect our valuable equipment, yet we often don't oay the the attention they deserve
Online experts
Guitar Accessories
Guitar Accessories
We investigate some of the many accessories available for both guitar and bass.

Test Conclusie: