the box MA100

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Goed, maar kan beter
DwzAudio 03.05.2019
Gekocht omdat ik een tweetal floormonitoren erbij wilde hebben. Deze zijn voor akoestische performances ruim voldoende en dan hoef ik vanwege de mogelijkheden niet eens een volledige installatie mee te nemen. Echter voor een rock-band of harder heb je te weinig vermogen en dit resulteert in slechtere kwaliteit. Onze drum is daarom over gegaan naar in-ear, echter gebruik ik deze nog om de zang bij te sturen op het podium.

Rick89 03.04.2018
In gebruik als actieve stagemonitor en sporadisch ter versterking van een stagepiano - dit doet deze speaker MEER dan prima.

LG
Prima vloermonitor voor prima prijs
Laurens G. 10.10.2015
Veel functies voor weinig geld! Erg blij met zowel line- als mic input die onafhankelijk en tegelijk te regelen zijn. Ook de Speakon-output wordt continu gebruikt voor doorsluizen monitorsignaal naar een speakon-speaker. Enkel het logo zo midden op de grill valt erg op, en had wat minder opvallend gemogen. Kortom, een goed klinkende en zeer complete vloermonitor voor weinig geld!

Goede zangmonitor en toch goedkoop
Anoniem 29.03.2016
Ik ben zeer tevreden over deze Zang monitor box MA100.
Eerst twijfelde ik om het aan te kopen vanwege het zo'n lage bedrag heeft, maar nu blijk dat ik een goede keus heb gemaakt, mijn stem kan ik goed horen en inregelen. Thomann levert goede, mooie en betaalbare producten voor beginners en gevorderden.