Behringer TM1 CompleteVocalRecording

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 6.05. en Dinsdag, 7.05.
Uitstekende microfoon met toebehoren
Tecterra 05.02.2019
Na lang zoeken naar reviews voor deze microfoon, deze verkozen boven de normale Behringer B1 en B2. Deze microfoon is ontwikkeld door Tannoy, dat pas onlangs door Behringer is overgenomen. Op mijn microfoon staat dan ook nog Tannoy terwijl ik de Behringer besteld had :-) Maakt niet uit, het is de zelfde Microfoon.
- Prima geluidskwaliteit
- Belachelijk lage ruis
Op internet vond ik een A/B test tussen deze microfoon en een Rode NT1. Het verschil was voor mij ontzettend klein. Eigen opnames met gitaar en stem zijn uitstekend. Ik ben blij!

Mooi heldere opnamen.
Skaldenhoven 19.01.2021
Gekocht om betere opnames te kunnen maken dan met de telefoon tot nu toe. Natuurlijk niet te vergelijken met elkaar, maar heel fijn geluid. Pakt het hele bereik van de stem goed op en geeft een mooi natuurgetrouwe weergave.
Al met al zeer blij mee.