the t.bone MS 180

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
No need for a more expensive one
Nielskie 27.12.2023
This popkiller will do just fine.

Anoniem 16.11.2016
Toen ik hem kreeg was hij in erg matige kwaliteit, maar nadat ik dit aan Thomann verteld had werd gratis een nieuwe opgestuurd en deze is echt erg goed. het is simpel, het ziet er goed uit, het doet wat het moet doen, ik hoor geen enkele pop in mijn opnames en de verstelbare arm blijft goed vastzitten in welke positie je wilt.

geen minpunten te vinden, een echte aanrader, vooral met de lage prijs.

Perfect!
Anoniem 21.03.2016
Perfect! Easy to attach, 100% functional and ofcourse a bang for your buck. Small investment with big rewards for my home-studio. Nothing else matters.

Perfect voor zijn prijs.
Thobias 15.11.2018
heb deze popmount gekocht omdat ik nood had aan een popfilter met een langere arm. Voldoet perfect aan de verwachtingen. Is goed afgewerkt, ondanks dat er veel plastic wordt gebruikt. Prijs kwaliteit zeker een aanrader!

FC
Affordable
Fernando Ciccarelli 10.12.2023
Does what’s supposed to do for a very friendly price.

t.bone MS 180 Plopscherm
Anoniem 19.01.2017
Plopscherm van degelijk materiaal. Door zijn flexibele arm en scharnierpunt onder het plopscherm, is het altijd in de juiste positie te plaatsen. Het is een goede bescherming voor mijn microfoons. Ben zeer tevreden met dit plopscherm in mijn studio.

d
goede popfilter
djdouwenl 07.09.2017
goede popfilter alleen hij valt snel uit elkaar maar verder top popfilter!!

t.bone MS 180
Anoniem 23.11.2016
Works as expected, will keep the 'pop' away from your recording. Build quality is good.

Doet zijn werk
Anoniem 11.10.2016
the t.bone ms 180 doet zijn werk waar hij voor gemaakt is ziet er stevig uit bevalt mij erg goed.