Superlux HD-668 B

Levering ongeveer tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
Nice koptelefoon voor gamers
Rorio 24.07.2020
Heb het voornamelijk gebruikt voor gamen! Kon nie klagen haha

Veel beter dan dan de 60~150 euro headphones die ik heb gekocht voor gamen TT_TT Het geluid is helder en maakte voor mij veel makkelijker om te kennen plaatsen waar iemand zich bevindt. Vooral voor Valorant en andere shooters was het super fijn!
Muziek luisteren en anime/film kijken met deze koptelefoon is next level.

Het ligt eraan hoe ik mn haar had, maar soms zat het na een paar uurtjes niet meer zo lekker en kreeg ik lichte koppijn.
Ik raad wel aan om de zachte ear pads te halen!

Nu is ie is niet op voorraad dus haal ik ff Superlux HD-669. Later wanneer die weer op voorraad is, bestel ik hem! Ik had mn koptelefoon per ongeluk gesloopt, door er onhandig mee om te gaan :c (struikelen, erop zitten, etc)

Als je nog vragen hebt, kun je me een bericht sturen op discord: Rorius#9705

Prima hoofdtelefoon
RuudNL 30.08.2017
Ik heb er in mijn studio meerdere in gebruik. Bewust heb ik gekozen voor niet al te dure hoofdtelefoons, aangezien muzikanten doorgaans niet de meest voorzichtige mensen zijn...
De kwaliteit is (zéker voor de prijs!) uitstekend te noemen. Misschien een beetje fel in het hoog, maar met een streepje hoog-af is dat eenvoudig op te lossen. Van harte aanbevolen!

DD
Veel voor weinig
Dikdakker Danny 01.04.2019
Geweldige kwaliteit koptelefoon.

Er zit een mooi helder geluid in waardoor je vrijwel alles meekrijgt.
De koptelefoon zit vrij comfortabel en zit vrij solide inelkaar. De kabel is ontkoppelbaar zodat je deze kan vervangen bij kabelbreuken.

Kortom, veel koptelefoon voor weinig geld. Zeker een aanrader!

K
Goeie budget koptelefoon
Koolin 09.08.2020
Goeie budget koptelefoon, zit goed ruimteluik geluid in en de geluidskwaliteit van de koptelefoon is verassend goed. Comfort is een dingetje vanwege de harde leren oorschelpen, maar met een setje velour oorschelpen als deze <a class="article link" href="https://www.thomann.de/nl/superlux_hd_681_ear_pads_velour.htm">Superlux HD-681 Ear Pads Velour</a>
wordt het comfort een stuk beter. De afwerking is wat je verwacht, vooral plastic maar hij zit stevig in elkaar en kraakt niet, plastic voelt zeker voor de prijs aan als prima kwaliteit.
draagcomfort

Niks slechts over te zeggen voor dit geld
1mic 17.08.2022
Superkoptelefoon voor het geld. Hypertransparant , neutraal zonder overdreven (voor mij) pieken en dalen in laag midden en hoog. Heb ‘m al behoorlijk lang en zet ‘m nog steeds graag op mijn hoofd.