Strandberg Boden Standard NX 6 Amber

3

Elektrische Gitaar

  • Body: massief linde
  • Bovenblad: massief esdoorn met fineer van gevlamd esdoorn
  • Hals: esdoorn
  • Fingerboard: esdoorn
  • Multiscale: 647 - 635 mm
  • 24 Roestvrijstalen frets
  • Pickups: 2 Strandberg OEM Custom humbuckers
  • Vaste brug: EGS Pro 7
  • Kleur: Amber
  • Incl. gigbag
Leverbaar sinds Mei 2022
artikelnummer 532619
verkoopseenheid 1 stuk
Number of Strings 6
Style misc.
Colour Amber
Body Basswood
Top Maple
Neck Maple
Fretbboard Maple
Frets 24
Long Scale 647 mm
Short Scale 635 mm
Pickups HH
Active Pickups No
Vibrato No
incl. Case No
incl. Case Yes
Fretboard Maple
Scale 647 mm
Pickup Configuration HH
Incl. Gigbag 1
Toon meer
€ 1.799
Gratis verzending en incl. btw.
In 4-5 weken beschikbaar
In 4-5 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

3 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

geluid

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
S
Liebe auf den ersten Blick.
Svidurr 14.01.2023
Als ich auf der suche nach einer leichten und kleinen Gitarre war, bin ich über die Instrumente von Strandberg gestolpert. Als ich dann dieses Exemplar sah, war es um mich geschehen. Ich war sofort hin und weg. Nicht lang überlegt, bestellt, angespielt und ich wurde nicht enttäuscht.
Die Verarbeitungsqualität steht den großen amerikanischen Herstellern in nichts nach. Bespielbarkeit finde ich optimal, auch wenn ich mir vorstellen kann dass einige Leute sich erstmal an den „Endurneck“ gewöhnen müssen.
Klang ist satt und kräftig, solange man die vollen Humbucker nutzt, statt als Singlecoil. Auf Singlecoil geschaltet sind die Pickups für mich etwas dünn. Wenn man allerdings Blues spielen will, sollten sie auch dann ihren Zweck erfüllen.
Alles in allem die perfekte Gitarre für zuhause.
features
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

Geschikt van YouTube