Standback Ampstand

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
F
Handige opvouwbare amp stand
Fonzie 24.10.2020
Makkelijk mee te nemen en neemt weinig plaats in.
In het begin misschien even puzzelen als je onder druk snel de spullen op het podium moet opzetten.
Maar eigenlijk heel makkelijk als je het in de vingers hebt.

Iedere gitarist zou er één moeten hebben
TTraks 11.08.2023
In de oefenruimte is het altijd dezelfde discussie: Ik wil mijzelf goed horen zodat ik controle over wat ik speel. Maar op dat geluidsniveau beginnen de andere bandleden te klagen dat de gitaar te hard is.

De oplossing: zorg dat het meeste geluid in je eigen oren komt en niet in die van de anderen: Zet de versterker schuin achterover. Dit item is het ideale hulpmiddel hierbij.

Twee nadelen:
1. Werkt niet met een Marshall stack (maar in dat soort bands wordt de gitaar ook nooit te hard gevonden);
2. Iedereen wil 'm lenen (dit is al de derde die ik gekocht heb).

Geniaal
Anoniem 04.01.2017
gebruik deze al jaren voor mijn hughes and kettner combos amps. Ik krijg elke keer weer leuke reacties. (gevarendriehoek enzo)

Standback ampstand
DirkPHC 23.11.2020
Very light weighted and handy. Gewoon helemaal top, en snel geleverd

p
Standback Ampstand Versterkerstatief
pwmg 09.08.2017
Standaard werkt boven verwachting. Service is utistekend