kleurenmix

belichtingssterkte

Stairville LED Flood TRI Panel 7x3W RGB

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
Beter dan verwacht
Anoniem 02.12.2016
Ik gebruik 2 van deze LED panels als washers om witte achtergronden mee aan te lichten (3x6m). Overbodig te melden dat het te weinig is voor de Ziggodome, maar in een gemiddelde setting (feest, kroeg, zaal) is er ruim voldoende lichtopbrengst. Heb hem niet in dmx-modus gebruikt.

De afwerking en behuizing is degelijk en programma's zijn middels de display ook heel makkelijk in te stellen.

Bedenk goed hoe je de lamp in gaat zetten. Voor mooi, strak wit licht bijvoorbeeld, kun je beter een andere lamp hebben die voorzien is van witte leds (RGBW of CW/WW). Wit wordt bij de LED Flood Tri opgebouwd uit RGB. Dat betekent altijd een schifting van kleur in de schaduwpartijen. Voor mij voldoet dit echter prima.

Pros)
- prijs (echt... hoe doen ze het voor dat geld)
- lichtopbrengst
- programmeermogelijkheden
- degelijke constructie

Cons)
- Kleinigheidje, zat een schroefje los in één van de lampen. Zelf eenvoudig verwijderd. Werkt naar behoren.

Aanrader
kleurenmix
belichtingssterkte

Betaalbare LED pannel
Hans7471 21.09.2015
Een net en stevig uitgevoerde LED flood lamp.
Produceert voldoende licht en reageert goed.
De bediening is eenvoudig, instellen kan via een duidelijk menu.