Stageworx LB-3 Lighting Stand Set 3m Bk

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 13.05. en Dinsdag, 14.05.
Le
Eenvoudig maar goed.
Lig en Klank 08.01.2018
Makkelijk op te zetten truss voor eenvoudig werk. Ik heb er 8 parren aanhangen en dat gaat heel best. Op de kopse kant hang ik de dimmer voor mijn oude parren. Heb zelfs er een 3e deel bij gehangen en zelfs dat was geen probleem.
Alleen jammer dat ik al een paar x gevraagd heb om een set koppelboutjes. Deze zaten niet in de verpakking. En naleveren schijnt een probleem te zijn. Dus maar zelf iets gekocht. Maar dat is misschien meer de service dan de kwaliteit. Want die blijft heel tevreden.

Een mooi geheel!
Richen 14.11.2017
Als deze lichtbrug staat is het een mooi geheel!
Door middel van de 3 bouten in het midden ben je wel even bezig maar dan heb je ook wat.
Je kan het in je eentje opzetten maar de voorkeur is dit toch met 2 man te doen. De statieven zijn stevig en kunnen aardig wat gewicht hebben.
Kortom een degelijke set!