1 Recensie

Soundwear Protector Tenor Sax

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
Goede prijs/kwaliteit
Anoniem 10.09.2015
De Soundwear Protector voor Tenor sax is een goede aankoop als je op zoek bent naar een compacte gigbag, die toch voldoende bescherming bied voor uw saxofoon.
Vooral het ruime voorzakje voor accessoires is een groot pluspunt.
De schouderriem, handvaten en backstraps zijn van uitstekende kwaliteit, ik vind enkel dat deze laatste iets te laag hangen, waardoor de zak een beetje te hoog op de rug hangt, en dus boven je hoofd uitsteekt als je het op de rug draagt.
Het accessoirezakje is net groot genoeg om ook bladmuziek in te bewaren, maar dan wel zonder kaft, want daarvoor is het net te klein. Er kunnen wel veel toebehoren in!

Ik ben ervan overtuigd dat je zeer tevreden zult zijn van deze aankoop als je een goed, stevige gigbag zoekt, met veel plaats voor accessoires en eventueel enkele losse A4 bladen.