Rohema Silent Rods

Levering ongeveer tussen Woensdag, 8.05. en Vrijdag, 10.05.
Zeer korte levensduur
Anoniem 09.09.2015
Na een dag spelen waren drie van de vier elastiekjes om de bamboe stokjes bij elkaar te houden al kapot of weggeschoten. Zonder die elastiekjes zijn de rods wel stiller, maar de levensduur gaat dan rap achteruit.

Na een paar uur gebruik zonder elastiekjes waren er al meerdere stokjes afgebroken. Nou vind ik dit in de eerste plaats niet moeten kunnen, maar daar komt nog eens bij dat de afgebroken, korte stokjes constant tussen te hi-hat blijven steken. Kortom; het is niet aan te raden de stokken zonder de elastiekjes gebruiken. Helaas houd je dit niet langer dan een paar dagen vol, aangezien daarna de elastiekjes wegspringen tijdens het spelen of gewoon kapot gaan.

Buiten de elastiekjes om zitten de sticks wel goed in elkaar. Met elastiekjes zijn ze dan ook goed te gebruiken. Ook dempen ze prima.