Rode M5 MP
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)

Dit product is besteld en verwachten we bij ons in de komende dagen.

Echt heel goed
Anoniem 04.04.2017
Ik zocht een alternatief voor een setje KM184's, of vergelijkbare goede, heldere kleinmembraam condensatormicrofoons.

Ik had ervaring met de (betaalbare en zeer goed klinkende) Haun MBC 660, maar ook die was in deze situatie eigenlijk te duur.

Deze microfoons worden nu wekelijks gebruikt voor (drum-)overheads, dwarsfluit en/of kleine percussie. We hebben ook een Sennheiser E614 en een AKG C430. Deze zijn met de komst van de RØde M5's tweede keus geworden, omdat de M5's gewoon beter klinken.

De klank gebalanceerd en is helder. Crashes en hi-hats klinken precies en sprankelend. Een dwarsfluit klinkt gewoon precies zoals hij moet klinken.

De afwerking van de microfoons is ook zeer goed.

Kortom, ik ben erg onder de indruk van deze flexibele, fijn klinkende alleskunners.

Super mics
BartDD 02.01.2019
Heel fijn en compact setje. Ik gebruik ze veel in mijn home studio om kwaliteit opnamen te maken van akoestische gitaar, banjo, mandoline, etc. Klinkt heel goed en genuanceerd, in diverse opstellingen.

Geweldig
Harhar 26.05.2019
Fantastisch product. Vangt prima geluid op voor een redelijke prijs. Kan tegen een stootje

Dn
Heerlijk helder en goedkoop.
De nickname die ik opgeef is te kort. 17.09.2020
Met deze mics kan je voetballen...... Ik stak laatst een joint aan met de vonken die van de phantoom voeding afkwamen bij deze mic. Hij doet het nog......Van de drie pinnen is er 1 duidelijk geblauwd.... Kopen dit ding....

It?s a steel!
Anoniem 03.10.2016
I recorded several instruments and voice. The biggest challenge was the ?Liquid Light Acoustics Perseus "Tenjo"/Thomann Ed.? Steel Tongue Drum. If you can pick that up you can record everything. They are sturdy en very brilliant. They are cheap but they are RØDE! And RØDE will never let you down. It?s a brand with responsibility. A lot of power comes in to my Mackie SR24-4 VLZ PRO. It?s a very good combination. Really low noise as well. I am stunned, for this amount of little money, to get a whole lot of microphone!

F
Goede microfoons!
Frank3257 12.07.2016
Uitstekende (overhead) microfoons. Ideaal voorzet opnemen backing vocals, akoestische instrumenten, ambient tracks en drums.
Ze zijn lekker klein van formaat en de bijgeleverde clips zorgen ervoor dat ze strak en stabiel blijven zitten.
Enig minpuntje: Het niet helemaal handige doosje waar ze in geleverd worden. Er had van mij wel een case bij mogen zien.
Overall: Fijne, stille microfoons voor een zeer betaalbare prijs!