Rockstand RS20882

Levering verwacht rond Donderdag, 2.05.
Multigitaarstand
Anoniem 30.08.2016
Op zich een mooie oplossing voor meer gitaren ,het is alleen jammer dat ik na korte tijd er een beugel bij heb moeten monteren om hem tegen de muur aan te laten steunen ,anders zakt de bovenste beugel waartegen de headstocks staan en het geheel van de gitaar in steund weg ,dat vind ik jammer ook heb ik andere extra maatregelen getroffen om hem rechtop te houden , in mijn opbergkamer is dit geen probleem ,maar opende bühne zal ik hem niet gebruiken ,want ik zou dan konstant mijn gitaren moeten oprapen , om op te bergen van gitaren in een ruimte of kast is het prima , als je een shippingcrate ,flightcase bouwd en hem hierin vast maakt ,zal hij prima functioneren ,maar niet op zichzelf staand ,altijd ergens tegen steunen ,in het begin lijkt hij stevig ,maar gauw zakt hij naar achteren ,.zover mijn bevindingen