5 / 5

Remo Floor Tom Rhythm Club

Kinder muziek, maar dan met kwaliteit
Anoniem 29.05.2016
Voor kerst voor de jongens een pakket samen geteld met muziek instrumenten, waarbij zij 2 en 3 jaar waren op moment van ontvangst. Hierin ook de Remo Floor Tom Rhythm Club.

Reden is dat papa en mama allebei ook muziek maken en we niet van die nep-geluid spullen van de speelgoed zaken wilden hebben.

De tom is goed qua geluid en kan tegen een stootje, wat bij onze 2 jongens geen overbodige luxe is. Het motief aan de buitenkant sluit aan bij de Conga van Remo uit dezelfde serie, die ook in hun kerst cadeau zat. Bij de floor tom wordt een stokje geleverd, echter voor het behoud van je eigen trommelvliezen is het verstandig die gelijk op te bergen en ze aan te leren om met hun handen te spelen.

Al met al is het hele pakket (trommels, shakers en boomwackers) een groot succes geworden en erg leuk om met de boys om muziek te maken.