1 Recensie

Radial Engineering BT-Pro V2

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Uitstekende bluetooth ontvanger
MichielVisser 19.12.2023
Na rondzoeken naar een goede semi-professionele bluetooth ontvanger voor gebruik tijdens optredens uiteindelijk de BT-Pro aangeschaft en daar absoluut geen spijt van. De ontvanger is uitstekend en doet zijn werk prima. Aankoppelen van mijn macbook gaat zonder problemen zodra je de pincode gevonden hebt - in eerste instantie had ik het nummer op de sticker op het device zelf voor de pincode aangezien, maar dat bleek onjuist.

Ontvangstbereik getest tot ongeveer 15 meter, daarboven wordt het moeizaam zeker als er nog (veel) meer bluetooth devices in de omgeving aanwezig zijn. Maar die 15 meter was al meer dan ik nodig had.

Al met al een aanrader voor degenen die op zoek zijn naar een goede BT-ontvanger met goede audio en relatief lage latency.