Protec Contego Bass Case CTG-233

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Niet goedkoop, wel érg goed!
Anoniem 17.08.2015
Deze softcase biedt een geweldige becherming voor mijn kostbare basgitaar. De draagbaarheid is ook prima voor elkaar, zowel met de handgreep als met de comfortabele backpack straps. Dit mede dankzij het lage gewicht.
Door middel van het verschuifbare blok in de case is hij voor elke basgitaar goed op maat te maken. Verder ook een overvloed aan vakken om de meest uiteenlopende zaken mee te nemen. Kortom een aanrader!

Toptas voor lage prijs
Anoniem 19.11.2016
Ik zocht een universele softcase voor mijn basgitaren, en kreeg deze tas van Proteq getipt van een bevriend basgitarist.

Tas voelt erg solide en heeft voldoende eigen stevig- en stijfheid, zonder al te zwaar te zijn. Vanbinnen is er afdoende padding voorzien, en in de drie opgestikte vakken past perfect een A4-boek, kabels, een Boss-pedaaltje,... De tas is ook makkelijk op de rug te dragen.
Minpunten kan ik na een tweetal maanden gebruik nog niet bedenken.

De tas kan zich meten met duurdere merken en is zijn geld absoluut waard!