Daddario PW-ECT-10

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
Een bindertje dat je echt gebruikt
Paul926 21.06.2018
Dit is een beter alternatief voor de gebruikelijke klitteband-kabelbinders. Die moet je altijd eerst lospeuteren voor je de kabel kunt binden. Saai en irritant. Dat hoeft hier niet. Het kunststof schoentje klik je eenmalig om de kabel, en om te binden trek je het elastiekje om de kabel heen. Easy. Ik ontdekte ook een onbedoelde extra functie: trekontlasting voor gitaarkabels. Het schoentje gaat weer om de kabel, ca. 15 cm na de plug, maar het elastiekje hang je om je draagbandknop, voordat je de draagband bevestigt. Als je nu per ongeluk op je kabel gaat staan, vangt het elastiek de ruk op. Wat degelijkheid betreft: ik heb nog geen kapotte elastiekjes gehad. Deze bindertjes zijn bedoeld voor ronde kabels van normale diameter, ze passen niet op extra dikke of platte kabels.

wow
Bronson 28.12.2021
Hier zat ik op te wachten. Supergemakkelijk! ineens veel gekocht!

JM
Super handig
Jan M 08.12.2018
Heel handig en compact kabelbindertje voor niet al te lange kabels. Zolang de kabeldiameter redelijk gemiddeld is zit het clipje er reuze stevig om. Niet erop gaan staan dansen want dan gaat 'ie stuk !