Palmer Pocket Amp Bass

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
Klein maar fijn
HeraldB 14.06.2019
Na aanschaf van mijn nieuwe bas begon het toch te kriebelen dat ik ook iets in een tas weg kon drukken om mee te nemen op bijvoorbeeld vakantie om te spelen en/of op te nemen.
Daarvoor al een paar andere DI boxen bekeken en uiteindelijk de keuze op deze laten vallen. Voornamelijk de aangename prijs trok me over de streep.

Fijn apparaat. Enige nadeel is dat soms het geluid vervormt als je de eerste keer de headphones in plugt. Waar dat precies aan ligt weet ik niet, maar is niet onoverkomelijk. De distortion die uit dit apparaat komt is ook wonderbaarlijk fijn te noemen. Al moet ik zeggen dat ik de Overdrive fijner vind dan de Fuzz. Dit pedaal heeft dan ook na diverse repetities het oude bas Overdrive pedaal van een van mijn bandgenoten vervangen en is nu de main deal geworden.

Voor opnames heb ik hem nog niet gebruikt, maar ga ik zeker binnenkort proberen.

Anoniem 09.02.2017
De Palmer Pocket Bass Amp doet wat hij moet doen!

Palmer pocket amp bass
MG71 05.05.2023
compact kastje met prima geluid en mogelijkheden.
De knopjes zitten wel wat dicht op elkaar en daardoor soms wat lastig te hanteren.
afwerking ziet er goed en solide uit.