Mooer Pure Boost

Levering ongeveer tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
Dirty boost
Hans2299 11.01.2016
Met het woord "pure" in de naam, zou je verwachten met een clean boost te maken te hebben.
Dat is dus niet zo. Van de 4 draaiknoppen is de Gain de grootste. En dat zegt eigenlijk al genoeg. De gain introduceert behalve volume ook vervorming die doet denken aan de Tube Screamer. Dat is op zich niet verkeerd als dat is wat je wil. Hij werkt overigens ook erg goed samen met de TS.
Het pedaaltje is ideaal om van een lichte vervorming naar een stevig solo-geluid te schakelen met een wat voller volume. De tweedelige toonregeling werkt uitstekend en de volumeknop leent zich voor fijnafstemming.
De boost is niet geschikt voor acoustische gitaren, tenzij je deze wil laten scheuren.

AA
Antal Adriaanse 21.08.2019
Een handig ding! Clean is ie niet, maar hij kleurt mooi.