Mooer Envelope Analog Auto Wah

Levering ongeveer tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
MM
blijft
Marijn Meijer 21.12.2020
Envelope filters zijn lastig in het gebruik en klinken vaak ergens niet lekker; of het hoog is niet goed of de sweep niet of de filtergevoeligheid niet. Ik gebruik deze zowel met les pauls als met telecasters en hij is makkelijk voor beide typen gitaar in te stellen. Het is niet de meest uitgesproken autowah maar daardoor blijft ie wel aanvaardbaar klinken. De digitech is al weg (teveel instelmogelijkheden), de EHX wordt alleen maar bewaard omdat het een klassieker is maar is vergeleken bij deze veel te lastig in te stellen (hij moet daarvoor soms open om bij een trimpot te komen) en klinkt ook niet opvallend goed. De DOD blijft ook omdat het geluid me bevalt maar ik pak vaak deze vanwege het makkelijke instellen.

Auto wah mooier
Bluesnerd 20.07.2022
Ik was een beetje klaar met zo'n voetpedaal voor de wah.
Deze kost even tijd om de goede wah te vinden. Maar dan klinkt het ook prima, zeker voor de prijs en minimale ruimte op je pedalenplank. Altijd goed